با ما باشید با نگاهی نو به سینمای ایران

فرج ا... سلحشور : سینمای ایران فاح..ه خانه است .

خبرنگار  : (یواشکی ) : حاجی ! داریم درباره سینمای ایران صحبت می کنیم!!

            فحشا موضوع   قسمت دوم مصاحبه است !!!


------------------------------------------------

-  قربان! ازین به بعد میتونیم بازیگرای سینما رو دستگیر کنیم !

-  برای چی سروان؟!

- برای جایی که کار میکنند قربان! اینجا توی روزنامه نوشته !!


-----------------------------------------------

- وزیر فرهنگ واتیکان بازداشت شد .

- چرا ؟!

- مث اینکه مدتی قبل گفته بوده : من با محصولات سینمای ایران آشنا هستم

  و به آن علاقه دارم!


-----------------------------------------------

- میفرمودین حاج آقا...

- بععله ! شما یادتون نمیاد! سر همین خیابون بالایی یه سینمای ایرانی بود که بیا و ببین!!

----------------------------------------------


- بابا! من با دوستام عصر میریم سینما

- یا للا!! آدرس رو بنویس و کروکی رو هم بکش ببینم منظورت دقیقا از سینما چیه !!!

باز هم پیش افتادن امت از رهبری


رهبری :  ما با تحزب مطلقا مخالف نیستیم . اینکه خیال می کنند ما با حزب و تحزب مخالفیم

 

     نه اینطور نیست ...


جمعیت (یکصدا) : حزب فقط حزب علی   رهبر فقط سید علی 


( سخنرانی در جمع مردم کرمانشاه - دیروز)

تاثیر همفکری بر کاهش اثرات الزایمر

چند روز پیش بود که یه جایی ، فکر کنم پشت یک ماشین یا موتور یک جمله ای


خوندم ، حتما برای شما هم پیش آمده ، آن روز به نظرم جالب رسید اما امروز


هر چه فکر کردم یادم نیامد . فقط یادمه این کلمات در آن بود : بوسه - یار - رایگان


 - ارسال . شما جایی نخوندید ؟! چیزی به ذهنتون نمیرسه ؟!

-------------------------------------------------------------------


بعدها نوشت: شرمنده دوستان! من فراموش کردم بگم این جمله اصلا عشقولانه نبود !!

      حالا یادم اومد : سنبوسه یاران با ارسال رایگان!

مرغانه طلایی

- حجی! چرا تخم مرغا را تو گاو صندوق میذاری؟! خراب میشنداا!!

- حج خانوم! تو روزنومه نوشتس اینا حکم طلا را دارن! پس خراب نمیشند!

-----------------------------------


-  راستی نفهمیدی مهریه دختر اکرم خانم چقدر شد  ؟!

- 1364 تا تخم مرغ درجه 1

- خوش به حالشون ! طفلی فرناز ما که مهریه اش سکه است!!

------------------------------------


- اوا ! مگه نگفتی تو یخچال تخم مرغ داریم ؟! این کاغذا چیه ؟!!

- این روزا دیگه کسی تخم مرغ نمی خره !


 (( سپرده تخم مرغ بانک صادرات ایران ))

----------------------------------


- قربان ! انتخابات نزدیکه ، کم کم باید به فکر یک شعار انتخاباتی خوب باشیم..

- هر ایرانی یک تخم مرغ . چطوره ؟!!

----------------------------------


- حالا وضع خونواده دختره چطوریاس !

- وضعشون توپ توپه! میگن تخم مرغشونو ، شونه ای میخرن !!!

-----------------------------------


نایب رییس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی : علت گرانی تخم مرغ ، ارزانی مرغ است .


خاطره عبرت آموز


   

      بله دوستان . این خاطره قدیمی رو براتون نقل کردم که بهتون بگم 


                  قدر دوستاتون رو بدونید .  ازشون یاد کنید حتی اگه شده گهگاهی


    با یه پیامک کوچیک .اونها رو فراموش نکنید .من که بدجوری آلزایمر گرفتم.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


بعدا نوشت : بابا ! شما دیگر چه کسی هستید ؟! چقدر توقعتون بالاست !

    حالا خوبه من نوشتم آلزایمر دارم ! اونوقت شما توقع دارید من براتون خاطره تعریف کنم!!

    اون هم خاطره قدیمی!!! تازه یادم هم بمونه که خاطره گفتم یا نگفتم !!!!